fruit, fruits, fruit salad

איך לאכול בצורה נכונה יותר בתקופת הלמידה לבחינה הפסיכומטרית?

תזונה נכונה מסייעת לשמירת המשקל ושיפור הזיכרון. אל תתעצלו להכין סנדוויצ’ים איכותיים בבית, קחו אתכם ירקות ללימודים, המעיטו בשתיית קפה ונסו למצוא זמן לפעילות גופנית.

שימו לב למשמעות של הארוחות הבאות:

  1. ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. מחקרים מצאו כי מי שאוכל ארוחת בוקר מצליח להתרכז טוב יותר בהמשך היום. בקרב תלמידים האוכלים ארוחת בוקר נצפו הישגים טובים יותר בלימודים ובנוסף הם נמצאו רזים יותר מאלה שאינם נוהגים לאכול בבוקר. אין צורך בארוחה כבדה. חשוב שארוחת הבוקר תכלול פחמימות בשילוב עם חלבון. 
  2. ארוחות קטנות במשך היום שומרות על רמת שובע קבועה שגורמת לשמירה על ערנות וריכוז. מצב זה מספק למוח שלנו “דלק” זמין שעוזר בכל מה שחשוב לתלמידים: חשיבה, ריכוז, קליטה וזיכרון. המלצה: לאכול משהו כל 3-4 שעות.
  3. מומלץ לקיים את ארוחת הערב לא פחות משלוש שעות לפני השינה, כיוון שפעילות מערכת העיכול מפריעה לשינה טובה ולמנוחה בריאה.
  4. מומלץ להתרחק מג’אנק-פוד. אוכל זה משמין ומלא בשומן רווי שלא בריא כלל. 

טיפ שבועי: מחקרים מצאו כי מי שאוכל ארוחת בוקר מצליח להתרכז טוב יותר בהמשך היום. בקרב תלמידים האוכלים ארוחת בוקר נצפו הישגים טובים יותר בלימודים. בנוסף, הם נמצאו רזים יותר מאלה שאינם נוהגים לאכול בבוקר.

מאכלים אשר הוכחו מחקרית כתורמים ללמידה, ע”פ אוניברסיטת הרווארד בארה”ב.

טיפים נוספים


Successful-Student


27 טיפים לבחינה הפסיכומטרית

כיתד להתכונן בצורה הטובה ביותר לבחינה הפסיכומטרית? באילו אפליקציות כדאי להשתמש? כיצד לנהל את הלמידה היומית ועוד טיפים רבים וטובים


eVd4x-o


4 שלבים לניצול מיטבי של אפליקציית המילים

מה דעתכם להפוך שעה אבודה לשעת למידה?במקום להשתעמם בדרכים הורידו את אפליקציית “סימפלקס” והתחילו ללמוד מילים. תחילה סננו את המילים שאתם כבר מכירים. תרגלו בכל פעם מקבץ קטן של מילים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו נצליח יחד

השאירו פרטים ויעוצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם