הסימפלקס קיים מעל 10 שנים ומציע קורסים שונים בפסיכומטרי רוצים לדעת איזה?!

אחריי ניסיון של למעלה מ-10 שנים ומעל 3000 תלמידים שעברו בשורותינו… הגיע הזמן לחשוף את סוד ההצלחה שלנו- הקורסים שלנו!

פסיכומטרי פרונטלי במכון 

קורס הדגל של סימפלקס, שבו מתוך כל כיתה של 15 תלמידים לפחות 4 מקבלים מעל 700, שואלים איך? במהלך השנים פיתחנו שיטת ABL אשר הוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש.

אצלנו אף פעם לא תרגישו לבד! למה?

  • מרגע הרישום- הקורס תקבלו גישה לאיזור האישי שלכם באתר ובו תמצאו את תוכנית העבודה שתביא אתכם לציון המבוקש!
  • בנוסף, יחכה לכם באתר ״קורס הסרת חלודה- חיזוק יסודות אלגבריים״ שיקנו כניסה חלקה לקורס ולחלק הכמותי בבחינה! 
  • אצלנו בסימפלקס הדגש העיקרי הוא על כיתות קטנות של כ- 15 תלמידים, למורה יש את האפשרות להכיר כל תלמיד ולדעת בדיוק איך למצות את מלוא יכולותיו של התלמיד ואיך לגרום לו להגיע לציון אותו הוא הציב כמטרה.
  • במסגרת הקורס אפשר להגיע למכון לתרגול ללא הגבלה במהלך כל שעות היום, במכון תמצאו מתרגלים אשר זמינים לכל שעה ולכל מתן הסבר, זהו הכלי החשוב ביותר להצלחה בפסיכומטרי ככל שתתרגלו יותר תצליחו יותר.
  • במהלך הקורס ישנה אפשרות לקבוע שיעורים פרטיים ללא עלות לחיזוק החומר, באותם שיעורים ניתן לעבור על נושאים, לתחקר סימולציות, לבנות תוכנית עבודה וכל דבר אשר התלמיד יזדקק לו.  
  • ברגע הרישום כל תלמיד מקבל שם משתמש וסיסמא לאתר, שמה ימצא האזור האישי שלו שעוקב אחר ההתקדמות האישית של כל אחד ומציע לו שיעורי בית מותאמים אישית, באתר תמצאו עשרות כלי עזר שישמשו אותם במהלך הלמידה.
  • תקופת המרתון הינה התקופה החשובה ביותר בקורס, מלבד העובדה שהשיעורים ממשיכים כסדרם, הוספנו עוד 16 סימולציות במכון שלאחר כל סימולציה התלמיד מקבל ציון ותוכנית שיפור כך שבסימולציה הבאה הציון יעלה.
  • בנוסף לסימולציות הוספנו מפגשי 700 המיועדים לתלמידים אשר מטרתם להתקבל ללימודים רפואה, הנדסה וכל תואר אשר דורש ציון פסיכומטרי גבוה.
  • במסגרת הקורס תקבלו גישה לאפליקציית המילים של הסימפלקס– בה תמצאו כ- 3,500 מילים בעברית וכ-1,500 מילים באנגלית לתרגול מעמיק עד לבחינה! 
  • ואם כל זה לא היה מספיק- אצלנו בסימפלקס כל תלמיד מקבל קורס חוזר חינם למשך שנה מכיוון שסימפלקס ״איתך עד התואר״ והתלמידים שלנו לא קונים קורס אלא קבלה ללימודים.
  • כמובן שניתן לשלם באמצעות הפיקדון הצבאי לחיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי! 

‘simplex box’

אותו קורס אותם המורים פשוט אצלכם בבית, והכי חשוב אפשר בפיג’מה 🙂

קורס הsimplex box שלנו  תוכנן במשך זמן רב במטרה להנגיש לתלמידים מכל הארץ את קורס הפסיכומטרי של הסימפלקס!  תוכנית העבודה של הקורס זהה לקורס פרונטלי, אותם מורים ואותם תכנים. במסגרתו תוכלו להנות מחווית למידה בקצב שלכם- תוך שימוש בחומרי הלימוד העדכניים והאיכותיים ביותר.

  • מרגע הרישום- הקורס זמין לכם באתר ובו גישה לכלל השיעורים ותוכנית העבודה שתביא אתכם לציון המבוקש! כך- תוכלו לצפות בשיעורים בכל זמן ובכל מקום- בקצב שלכם!
  • יחכה לכם באתר ״קורס הסרת חלודה- חיזוק יסודות אלגבריים״ שיקנו כניסה חלקה לקורס ולחלק הכמותי בבחינה! 
  • תוכנית העבודה המקיפה מכילה שיעורים מלאים, צ׳ק ליסט של שיעורי בית, וסרטוני הכנה לפני כל שיעור- שיבטיח שתגיעו הכי מוכנים שיש לשיעורים! 
  • תקבלו גישה לשיעורי חיזוקיות מוקלטים אשר מטרתם לתת חזרה נוספת מעמיקה על החומר הנלמד  בדגש על נושאים קשים ומורכבים וגישה לשלושה מפגשי 700– שמטרתם לפצח את השאלות האחרונות בכל פרק ולהקפיץ את הציון מעבר ל-700! 
  • במסגרת הקורס תקבלו גישה לאפליקציית המילים של הסימפלקס– בה תמצאו כ- 3,500 מילים בעברית וכ-1,500 מילים באנגלית לתרגול מעמיק עד לבחינה! 
  • אתם לא לבד- במסגרת הקורס תקבלו 2 שיעורים פרטיים דרך הזום במתנה ובדיקה של 3 חיבורים מלאים! 
  • ואם כל זה לא מספיק 🙂 הגישה לקורס באתר פתוחה לחצי שנה (שני מועדי פסיכומטרי)  מכיוון שסימפלקס ״איתך עד התואר״ והתלמידים שלנו לא קונים קורס אלא קבלה ללימודים.
  • כמובן שניתן לשלם באמצעות הפיקדון הצבאי לחיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי! 

קורס ׳EXTREME׳ 

קורס ייחודי ובלעדי של הסימפלקס – לתלמידים אשר נבחנו בבחינת הפסיכומטרי במועד האחרון ומכירים היטב את החומר הנדרש- שואפים לשפר את הציון שקיבלו בבחינה.

הקורס מותאם לתלמידים אשר חשים שאין להם צורך לעבור שוב את המסע שעברו בקורס המלא שולטים היטב בחומר התיאורטי והפרקטי – אך רוצים מסגרת לימודים מסודרת שבה יחדדו את יכולותיהם הפסיכומטריות ויזכו להכוונה אישית ויקבלו את התוכנית העבודה המתאימה להם ביותר וכזאת שתביא אותם לשיפור הציון לציון הרצוי.
הקורס נשען על הידע שקיים אצל התלמידים מהקורס המלא הקודם, ובזכות זה למורים יש את היכולת להתמקד בשאלות הישר מהמבחנים האמיתיים של הפסיכומטרי ולהציב רף גבוה לשיעורים. 

מימוש הפיקדון לחיילים משוחררים

אם אתם לקראת סיום שירות או כבר ממזמן באזרחות- בטח שמעתם לא פעם ולא פעמיים את צמד המילים ׳פיקדון צבאי׳- אחד הכלים החשובים אם לא החשוב מבינהם המהווה קרש קפיצה לחיים האמיתיים, כמה מגיע לכם? לאיזה מטרות ניתן לממש והאם אפשר לקחת אותו לכיס האישי?

קרא עוד »

אנשים לא נולדים עם הידע כיצד להצליח בפסיכומטרי, אנשים לומדים מאלו שכבר הצליחו. ובדיוק עכשיו זאת ההזדמנות ללמוד ולהיות מוכנים ליום המבחן!

בקורס הפסיכומטרי של סימפלקס נלמד איך לשים זכוכית מגדלת על כל פרמטר במבחן – נזהה את החוזקות שלך ואיפה קיימים בורות ומכשולים שיכולים להכשיל אותך, בעזרת שיטה ברורה פשוטה וקלה להטמעת הידע בכל סוגי השאלות בבחינה

אנשים לא נולדים עם הידע כיצד להצליח בפסיכומטרי, אנשים לומדים מאלו שכבר הצליחו. ובדיוק עכשיו זאת ההזדמנות ללמוד ולהיות מוכנים ליום המבחן!

בקורס הפסיכומטרי של סימפלקס נלמד איך לשים זכוכית מגדלת על כל פרמטר במבחן – נזהה את החוזקות שלך ואיפה קיימים בורות ומכשולים שיכולים להכשיל אותך, בעזרת שיטה ברורה פשוטה וקלה להטמעת הידע בכל סוגי השאלות בבחינה

למה מוישיק המדריך אוהב ללמד בסימפלקס?

מוכנים להיכנס לקצב ולהתקדם לעבר התואר שעליו חלמתם?

חיילים משוחררים או עתודאים? אתם זכאים להטבה בהרשמה! השאירו פרטיכם לקבלת ההטבה!

אז איך זה בכלל נראה? צפו באלון עושה לכם סיור בסימפלקס

עכשיו בהצעה מטורפת!
ארגז להצלחה בפסיכומטרי

28% מהתלמידים שלנו מקבלים מעל 700 בפסיכומטרי!

עכשיו בהצעה מטורפת!
ארגז להצלחה בפסיכומטרי

יש אלף מכוני פסיכומטרי, למה לבחור בסימפלקס? כי רק לנו יש:

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

תראו כמה כיף כאן

שקופית קודמת
שקופית הבאה

בסימפלקס אנחנו מלמדים בכיתות קטנות של כ-15 תלמידים, מהרו להירשם לפני שיגמר המקום בכיתה!

מוכנים להיכנס לקצב ולהתקדם לעבר התואר שעליו חלמתם? השאירו פרטים ועשו את הצעד הראשון להצלחה!
בואו נצליח יחד

השאירו פרטים ויעוצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם